úterý 31. května 2016

 Ahoj všichni,
Tenhle článek bude trošku delší takže koho nezajímá můj názor na koncert AC/DC 22.května 2016 v Praze tak ať si počká na další kratší a už klasický článek tento článek je ale speciální a být vámi bych si ho přečetla :D. Je speciální tím že je to první článek na blogu který je obohacen také o fotky a videa mnou pořízené.
   Takže jako první pro mě teda rána byla že nevystoupí Brian ale Axl z Guns N' Roses. Upřímně jsem se dost bála že to bude propadák.Nakonec mě to ale velmi mile překvapilo a jediné co se mi nelíbilo byl systém karet. (Kdo neví, koupili jste si kartu na tu nabili peníze a za ně následně kupovali jídlo a pití.) Nevýhoda byla zájem o karty (jídlo a pití) a proto zdlouhavé fronty :/ .
   Jinak Angus je naprostej blázen :D . Fakt na to kolik mu je a show kterou předvedl neuvěřitelné. Samozdřejmně školní uniformu měl.( Jako vždy :D) A kačera taky převedl a to hned několikrát :).

Axl měl sice zlomenou nohu, ale i přes to chodil díky výstuži na noze.Zpíval tak že v některých méně známých písničkách jsem nepoznala že je to on a ne Brian. Měl skvělé hlášky a celkově mě neuvěřitelně bavil jeho přístup. A energie kterou vyřazoval.A outfitt měl samozdřejmně skvěle vybrán. Bubeník byl skvělej. Hrál přesně a dokonale do zvuku Angusovi kytary a bassy která mě úplně nezaujala abych byla upřímná v písničkách nebyla agreivní a moc výrazná takže bych řekla že jsem jí i tak trochu ignorovala. (Na konci videa)

Stage byla skvěle provedená a ohňestroj na konci podpořil skvělou atmosféru koncertu.  Celkově konzervativní efekty které se k AC/DC skvěle hodí. Musím říct že bez lasserů atd.. to byla fakt pecka.


Angus <3





Konfety na konec..





Začátek konceru... <3
thunderstruck <3






Back in Black..
Celkově bych koncert ohodnotila 7.5/10 A dodala že se povedl..




XOXO, s láskou Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat